JAK JEDNODUŠE ZVÝŠIT EFEKTIVITU B2B OBCHODU ? KROK 5

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

PLÁNY

Poslední oblastí, ne kterou se zaměřuji při kontrole základních funkčností jsou plány a postupy. Klíčové jsou obchodní a finanční plány, které můžeme brát jako mapu s cestou na rok dopředu.

Pokud nejsou, často se zkoušejí různé slepé uličky.

Jedná se nejen o plány, postupy a workflow ale i akční plány pro rozjezd nových produktů.


Řada firem NEMÁ konkrétní́ postupy a návody a nějak předpokládají, že lidi vědí, co mají dělat. To opravdu vede k řadě pokusů a omylů včetně plýtvání energie.

Řešením je stanovení, alespoň základního finančního a obchodního plánu, který patří do každého podnikání, a to včetně klíčových postupů hlavních činností

Motto: Cesta je cíl.

 

Další články