JAK JEDNODUŠE ZVÝŠIT EFEKTIVITU B2B OBCHODU ? KROK 3

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Třetí oblastí – a naprosto kritickou – je oblast MOTIVACE.

Pokud není oblast motivace v pořádku, vzniká odpor a vzdor, kupříkladu proč právě já mám dělat něco navíc, když za to nic nedostanu?

Motivace je středobod celého fungování živého firemního organismu.

Nízká míra angažovanosti lidí vede k malé produktivitě a často postupně k zastavení růstu či stagnaci.

ŘEŠENÍ
Nové přístupy jsou zaměřeny na rozvoj talentů=silných stránek a pozitivní přistup ve vedení lidí.

Výsledky pozitivního přístupu: o 31 % vyšší úroveň produktivity, o 37% vyšší úroveň prodejů.

Další nefinanční motivátory jsou prostředí, péče o zdraví a další benefity.

Řešením je tedy vyjasnění firemních hodnot spolu s týmem, aktivní práce s talenty, talentový rozvoj manažerů a nefinanční motivátory.

Motto: Přístup manažerů může zvýšit počet aktivně angažovaných pracovníků ze standardních 8% na 67%.      (Zdroj: Gallup)

Další články